Garfield och Charlie?

Eller Nermal och Eddie? Haha. Ja, en grå och en röd, fast i vårt hem har kissarna ombytta roller från karaktärerna. Här hemma är det Charlie som sitter med kanonstora ögon och utnyttjar sin söthet medan Eddie går lös på lasagnen vi ställt på bordet (I'm not frikkin' kidding! Han åt en stor bit lasagne jag lämnade kvar på tallriken för några veckor sen!)


On another note
Igår kväll gastade Eddie som tokig. Jag fattade inte vad fanken han tjatade om förrän jag öppnade toalettdörren åt honom och han flög in som en missil till sin låda.

Han gick uppenbarligen runt och gastade
"Matte för fan ÖPPNA dörren jag behöver ju SKITA sooo baaaad...! ÖPPNA DÅ!"

Iaf. En stank bortom denna värld började sprida sig i lägenheten, och när jag kikade in i badrummet ligger där en så stor skithög i lådan att jag snarare hade gissat på att vi haft besök av en storvuxen hund snarare än lilla Herr Mjaou. Herr Mjaou som för övrigt låg utslagen i hallen och flämtade med tungan hängande ut ur munnen efter sin stolta prestation.


Det är härligt att vara kattägare. Speciellt när en lådrensning får ögonen att tåras...

Kommentarer
Postat av: Sistah from anotha mistah

HAHAHAHA kattbajs alltså..



svar: Omvägarna går typ runt Korea just nu. Argh! Hon är i fjällen och åker skidor just nu så inget ringande, killen från arbetsförnedringen har inte ringt igen (JFAKFKASJF!!!111), bajs och fanskap. Ska be mamma ringa överläkarkvinnan så fort hon kommer hem för jag står fan inte uuuut. Skitarbetsförmedlingen hjälper mig ju inte ett dugg! Gah.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback