Gimme some painkillers

Efter ett akutbesök hos tandläkaren som kostade mer än det smakade idag och utan att få någon annan hjälp än påtvingad munskölj så åkte jag hem till en kramgo orolig sambo som fick mig att må bättre. Ja, han och lite starka värktabletter jag har for emergencies.

Vi har ett problem.
Det spelar ingen roll om vi kliver upp tidigt, håller oss vakna i zombiemode hela dagen och lägger oss tidigt, för vi vaknar alltid mitt i nätterna ändå. Sover 2-3h och vaknar sedan utan möjlighet att somna om. Skit och mögel. Jag gav upp efter 1 timmes försök att somna om (tandvärken gjorde det ju knappast lättare), så nu sitter jag här och försöker vänta in att värktabletten jag just tog ska ge effekt. Daniel låg kvar och försöker somna om. Hoppas han lyckas. Tror han sover om möjligt sämre än moí just nu.

Tittar ut och får en mysighetskänsla. Det är natt och all snö har ett oranget sken över sig, lite lätt dimmigt är det också.


Typ såhär - Google hijackad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback