Good and Bad

Det har varit både en bra och dålig dag.

En dålig dag för att jag är dunder-humör-svängig och verkligen hakar upp mig på allt och inget, anmärker på petitesser som jag annars inte ens skulle märkt och tar ut mitt dåliga humör på människor i min omgivning. Hatar när jag beter mig som ett jävla a-hole mot folk som verkligen inte förtjänar det...

En bra dag för att jag har städat, vikt tvätt - helt enkelt fått mycket nödvändiga saker gjorda, träffat Björn och Veronica (som sitter och spelar Worms as we speak) samt har en underbar sambo med ett tålamod jag inte alltid förtjänar och katter som överöser mig med purrande kärlek.

Livet är verkligen som mynt, det finns både en fram och baksida. Men så länge jag får ta del av bägge och så är jag nöjd. Tror jag ska plugga in lite HP i hörlurarna och ta itu med disken, det vore liksom pricken över i:et idag känns det som, för då är verkligen ALLT fixat. Ja.. och så borde jag verkligen slänga ut en annons för att sälja loftsängen också iof... Inte för att man får särskilt mycket för en begagnad säng, men om jag får den såld får jag åtminstone ut den ur lägenheten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback