Alone again - naturally

Hemma igen, i en lägenhet som känns både hoppfull och öde.

Katterna är så underbara. De sov hos mig inatt för första gången på över ett år. Eddie gosar som om jag varit borta ungefär lika länge, Charlie är sur över att jag varit borta och att så mycket har ändrats att hon ger mig the silent-treatment (nekar mig spinn och purr).


Idag är väldigt mycket på "att-göra"-listan... men det är skönt också. Skönt att ha något att göra.


Hej nya liv. Hejdå gamla.



- Senare kl: 01.38 - - -

Första dagen hemma igen är avklarad och jag har hunnit fixa iordning ett rum utav fyra. Köket. Jag hatade köket när jag kom hem, men nu älskar jag det. Dessutom hade jag sällskap av galpal hela dagen ♥ och vi hjälptes åt att göra champinjon-crêpes som avslutning!

Ett annat plus i kanten var att snälla storebror Simon hjälpte mig hämta min nya säng innan han åkte till jobbet. Han är toppen!

Nu är det dags att bädda ner sig, titta på tv-serier och sova. Så imorgon ska jag försöka hinna med två rum till.

Nighty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback