Pussgurka på fredag

Idag städar jag. Jädrar vad jag städar. Var en hel del faktiskt, men nu ere bara dammsugningen kvar och sen ska jag ta en efterlängtad dusch!

Med lite tur blir det utgång med Hunnybun, Pierre och hans kompis ikväll. Vore himla kul att komma ut men än så länge verkar det osäkert hur det blir. Time will tell time will tell.


och dagens ilandsproblem är håret. Är urless på det. Vill göra en såndär cool icke-tjejig frilla känner jag. Mamma visste en billig frisör jag kanske har råd att gå till sen när jag får pengar. VILLVILLVILL!


FYI... :

(Facebook makes it real liksom...)


Jag känner mig som en pussgurka idag. Men sen är han ju så jädra go att pussa på också :3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback