Zombiemode activated

Det här är inte ens kul längre.. har varit kroniskt trött i säkert två veckor nu. Försökt med allt för att råda bot på det. Sova bättre och längre (inte för länge dock, det får ju motsatt effekt), ta powernaps efter halva dagen, äta ordentlig mat, avboka grejer för att inte stressa upp mig... Men vad händer? Blir bara tröttare och tröttare.. både idag och igår har jag känt mig som en muskelsvag zombie :C WHAT'S WRONG?!

Fy så sur jag blir... I've got stuff to do och det är verkligen skitjobbigt att må såhär då...


Muntrade upp mig själv igår genom att sätta mig ner och planera hur jag ska tortera mina öron framöver. Har blivit lätt bodymods-tokig, men är rädd för att sätta mer i ansiktet nu, det ska vara smakfullt och snyggt och stoppar jag in mer metall i nyllet lär det bli too much. Så nej, nu ska jag lägga fokus på öronen helt enkelt.

This is my great big plan....
Ps. Fick just ett telefonsamtal. HAHAHAHA åh vad jag hatar mitt liv just nu. Allting kör ju ihop sig fullständigt. Vad fan gör man när det varken finns tid eller pengar så att det räcker? :C Måste försöka lösa det på något sätt... suck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback