Up all night texting..

Så mycket som hänt, händer.. med flit, av slump, av glädje, av ilska. Shopping, ilska, fläkthäng, fester.. gud vet allt.

Men imorn (idag egentligen?) bryter jag mönstret lite. Kanske är jag naiv å tar risker, men jag lever iaf. Jag vågar hoppas, försöka och satsa iaf. Kan gå åt skogen, kan bli asbra.


Nervös som fan. Men på ett bra sätt ändå. Pirrig.

Hemma hos päronen för övrigt. Våldtog deras tvättmaskin i lite stresspanik. Har deklarerat också, + fick en glad surprise. Damn. Tänkte sova för bra längesen, istället sitter jag uppe och smsar som en tok. Har hunnit bli röksugen igen. Tror faktiskt jag ska ge mig ut i natten för en sista cigg.


I’m leaving tonight
Going somewhere deep inside my mind
I close my eyes slowly
Flowin’ away slowly
But I know I’ll be alright
It’s coming stronger to me
And I know someone is out there
Lead the way
Lead the way
Show me the answers I need to know


What I’m gonna live for
What I’m gonna die for
Who you gonna fight for
I can’t answer that


My life has had it’s share of troubles
And now I found a place to go
I’ve said goodbye to all my troubles
’cause now I’ve find my place to go


What I’m gonna live for
What I’m gonna die for
Who you gonna fight for
I can’t answer that



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback