Oh eh oh ahah tingtang walla walla bingbang

Den här veckan har varit helt otrolig på det känslomässiga planet.
Den började väl inte direkt på bästa sätt, men that's life. Efter nedåtsvackan gick det liksom bara uppåt i raketfart.

I måndags kom Pierre och Teddiii över. Vi åt pannkakor, chillade, pratade. En riktigt seg och stekhet dag.
Tisdagskvällen bestod av mängder av fjärilar, ihopflätade händer och långa samtal 
På onsdagen åkte jag hem till mina föräldrar där även storebror befann sig och umgicks. Därefter åkte jag in till stan för att möta upp Pierre och hans vänner för att titta på när Batte och Elin gick på balen. Riktigt härlig dag!
På torsdagen blev det en massa fjärilar igen och igår (fredag) var det dags för Jönköpings marknad.


Jag spenderade hela dagen med alla dom bästa, drack blå slushie så tungan tillslut matchade kläderna, såg på när Black Anemone spelade på rockbron och grabbarna headbangade och hade sig, och sen smögdrack vi på offentlig plats innan vi kom på den briljanta idén att ha egen hemmafest istället för att leta/vänta på att någon annan skulle ha en. Jag, Batte och ett gäng punkare. That really was something!

Just nu är tillvaron fylld av skratt, fjärilar, kyssar, långa samtal och jaa.. lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback