Bright

Jaha, då har jag beställt från amazon för första gången. The forbidden Game triologin och de två första böckerna ur Vampire diaries serien. Det var allt jag hade råd med den här gången. Nu längtar jag riktigt efter att åka till Falköping så jag får sänka tänderna i böckerna! På tal om Falköping har Jessica lovat att vara kattvakt åt mig, känns jätteskönt. Hade totalt glömt bort den detaljen. Tur att man har gamla barndomsvänner som ställer upp (: Tack Jess.

Nattens dilemma:
Varför betyder 'Bright' både 'smart' och 'skinande(ljus)'? Jag hatar dubbeltydelser, det gör det så mycket svårare, eftersom en mening kan tolkas på helt fel sätt genom att innehålla sådana ord. Grrr.

Oj! Nu har solen visst gått upp? Det är min signal för att det är nanna tajm.
Bara 6 sidor idag, men det är bättre än inget.

Nighty, eller Mornin kanske man skulle säga ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback