Inspirationskälla

Haha. Ojoj. Vad jag önskar att jag hade ett inglasat uterum med värmeelement jag kunde sitta med min dator i nu. Det blir mer och mer tydligt exakt hur jag får mina idéer... Jag är helt tom i huvudet - tills jag sätter mig på balkongen och stirrar upp mot stjärnorna.

Nästan varenda idé till den här boken har jag fått medan jag suttit ute på min balkong och bara stirrat ut i natten.

Men det säger en hel del. Min nästa lägenhet MÅSTE ha en balkong helt enkelt.


Imorgon bär det hem till föräldrarna för att ätas kinamat, på onsdag åker dom på en två veckors lång semester och det skulle kännas urtrist att inte få säga hejdå innan de åker.

Kommentarer
Postat av: Högberg

SEDÄR! Vad vare vi sa!? BALKONG ÄR ETT MÅSTE!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback