En tjuv & kanotskola?

haha, har haft riktigt roligt inatt.

Jag drömde att jag var hemma hos mina föräldrar, och att mamma klippte mig & färgade mitt hår. Jag fick någon underlig kortklippt frisyr med lång lugg, och hela håret gick i brunt, rött & svart. Senare när jag gick in i badrummet hittade jag en tjuv som gömde sig under handfatet/bänken, och han var fräck nog att fortsätta plocka på sig saker efter att jag upptäckt honom. Dessutom hade min mamma av någon anledning valt att fylla hela badrummet med gamla kläder, toalettstolen var bland annat så överfylld att locket inte gick att fälla ner.

Men jag blir argare och argare på tjuven, speciellt när han börjar plocka på sig saker som hade sentimentalt värde för flera i familjen. Så jag hoppade upp på honom och ristade in "TJUV" med min tumnagel i pannan på honom tills det blödde. Senare kom jag på honom med att försöka stjäla bordssilvret, då tog jag tårtspaden från honom å började slå honom i huvudet samtidigt som jag skrek som ett vettvilling. Det var kul för tillslut blev han rädd och jag lyckades jaga honom ur huset.

Senare drömde jag att man var tvungen att åka kanot mellan klassrummen på en skola jag gick på, eftersom alla vägar var överfyllda med vatten. Sedan försökte jag mörda en klasskamrat för att han vält kanoten med avsikt och därmed sabbat min frisyr.

Jag har även vaga minnen av att jag festade med någon och att vi spädde ut vitt vin med brännvin för att bli fulla snabbare.

Happ. Idag åker jag hem till päronen, blir bjuden på smarrig mat och softar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback