Happi

Idag har varit en bra dag! Pappa var här och duschkabinen kom äntligen på plats!! Ska ta bild på hur fint det blev snart. Och på lördag kommer han tillbaka och ska byta kranen i köket :) Jag älskar min hjälpsamma pappi! Därefter kommer jag följa med hem och äta middag med honom och mamma, och sedan klockan nio på lördag kväll ska jag äntligen se nyaste HP! LIFE IS GOOD.

Och som krydda på moset fann jag äntligen rätt ansikte. Jag använder mig nämligen av (framförallt) skådisar för att sätta ansikte på karaktärerna i min bok, dels för att det är kul och dels för att jag kan utspela storyn i huvudet lite lättare. Och inatt dök rätt ansikte upp i Law and Order, och jag rusade till datorn och tog reda på skådisens namn så jag kunde spara en ansiktsbild.

ÄNTLIGEN. Trodde aldrig jag skulle finna DET ansiktet, men det gjorde jag.
Min skurks ansikte.

Nu kommer jag sussa såååå sött.

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

HAHA! Jag "samlar" inte ansikten till något, men förstår vad du menar. Även om man inte har en bok de skall in i så har man föreställningar om hur olika ser ut. När det gäller att läsa tycker jag att just det att man använder sin egen fantasi är nåt av det roliga.

Postat av: Egoinas mamma

Sv: Jag hade nog fått göra så själv. Jag kan beskriva och förklara en massa, men att beskriva någon utseende har jag svårt för. Nåt som jag tycker är lite intressant är att jag har problem med att se skillnad på till ex kineser, men de själva har problem med att se skillnad på till ex svenskar. Det har något med att vi tittar på ögonfärg, hår etc, medan de registrerar helt andra saker. (Vet ej varför jag flippade ut med detta, men... :))

2009-07-17 @ 14:29:57
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: BabyMamaDrama - by Caroline

Hej! fin blogg!!!

ska vi följa varandra på bloglovin?



För ny musik kolla också gärna in: http://coolwhateva.blogg.se/

2009-07-17 @ 14:47:14
URL: http://babymamadrama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback