Inget är för tjejigt för en Stenbergare!

Gud så glad jag blir! Trots att alla tjatar om hur "tjejiga" twilight serien är så läste min bror Simon igenom hela serien på bara 3-4 dagar, och blev så förtjust att han nu funderar på att själv köpa alla fyra böckerna. Vi kom även fram till att om/när Midnight Sun (en eventuell 5:e bok) blir utgiven så skulle vi köpa den bägge två även om den bara fanns med guldrygg och kostade runt 500kr.

Dessutom är detta extra kul för mig, då han är den enda människan jag känner som läst böckerna förutom jag själv, så varenda gång vi hörs vid numera tas handlingen och karaktärerna upp för diskussion. Underbart!


Nej nu ska jag gå och rensa golvbrunnen på toan så jag kan duscha. Annars blir det översvämning igen.
Ciao

Ps. Halva Midnight Sun går att ladda ner gratis på
Stephenie Meyers hemsida

Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

Hah, vilken cool design du har!

Postat av: Sheriilyn

Föresten, gud vad kul att hitta en blogg om böcker! Älskar böcker och har skrivit själv sen jag var fem år. :)

2009-07-08 @ 17:41:59
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: Sessan

Måste oxå läsa de där böckerna, har första filmen dock.

Fin design du har.

2009-07-08 @ 17:43:13
URL: http://victoria87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback