Återkommande Mardröm

Nu och då drömmer jag att jag är tillbaka i grundskolan, men är lika gammal som jag är nu,
jag pratar med lärare, allt är trevligt och bra, ända tills jag inser att jag inte slutfört min grundskoleutbildning. Och ämnena jag behöver läsa är saker som kemi och biologi på universitetsnivå..(?) Jag rusar från lektion till lektion och pluggar som en galning medan tiden rinner ut för mig. Lärarna ser mer och mer irriterade/besvikna ut på mig allt eftersom läsåret går. Och drömmen slutar alltid på samma sätt, jag ger upp. Jag struntar i att gå på lektionerna, och när läsåret är över får jag en extrem avgrundsdjup ångest inom mig. För jag har misslyckats, igen.

Senare i drömmen fick jag mystiska telefonsamtal av någon som försökte bjuda ut mig, varpå jag avböjer gång på gång. Tillslut bestämmer sig killen för att klättra in via min balkong och presentera sig, och det visar sig vara en kille jag både avskytt och föraktat genom åren.
Men i drömmen var han helomvänd och riktigt trevlig? Haha.

Ahja jisses. Jag tycker om att drömma. Sålänge drömmarna inte är alltför hemska. Den här natten fick jag ju en lustig slut-tvist, så jag är nöjd.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan sticka iväg till rökavvänjningssköterskan.

Ps. Linda jag håller tummarna och tårna för dig idag! Lycka till nu!


Då är väl jag en riktigt stor idiot då! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback