Sy ihop

Nu tror jag inte det kommer några fler lösryckta idéer (större händelser), utan jag jobbar mest med att korrekturläsa och 'sy ihop' händelserna jag hittils skrivit. Det är mycket mer krävande, men också väldigt roligt. Upptäcker dock att jag ständigt gör småfel, ska bli väldigt skönt när jag väl kan ge min bror några kapitel att korrekturläsa. Är ju roligast att förfina när jag vet exakt vilka fel jag bör korrigera.


Men nu är det dags för mig att knyta mig. Måste upp i tid så jag hinner åka hem till föräldrarna och städa så de kommer hem till ett rent & fräscht hus imorgon (:

GOMORRN! (nu fick jag det minnsann rätt!)

Kommentarer
Postat av: Louise

Åååååååååååååååååååååååååååh vad roligt! Med din takt så kommer det nog en bok snart :P wah wah wah den dagen ska bli SÅ rolig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback