Helnippriga Karaktärer

Det går trögt med kapitel sex, vilket egentligen är underligt då det är ett utav kapitlena jag verkligen sett fram emot att skriva. Det kan iof bero på att jag har mycket annat i huvudet gällande boken just nu. Dels har jag insett att flera karaktärers beteende är så underligt att folk (i boken) borde bli helt totalnippriga av konversationerna. Har skrivit en minneslapp "FIXA DEN HÄR RÖRAN NU!". Menar.. om JAG tycker karaktärerna beter sig underligt.. vad skulle då inte andra tycka?

På tal om karaktärer så har jag insett att huvudkaraktär #2 har fått en lite för självgod personlighet... vilket gör mig alldeles matt för nu måste jag gå igenom vartenda färdigskrivet kapitel och ändra på hennes tankar, vad hon säger och mycket mer. Men innan jag kan göra det måste jag ju verkligen skapa en personlighet jag kommer hålla kvar vid, annars får jag ju bara göra om en tredje gång.. *pust & suck

Nåja.. har iaf skrivit 6 sidor och känner mig relativt nöjd.


Nu ska jag kojja, får inte sabba dygnet för mycket för på söndag ska jag upp rejält tidigt!

Ps. Hoppas hoppas hoppas hoppas allt går som jag planerat nu så jag kan göra det där jag vill göra kommande vecka! Då blir jag....

...SÅHÄR GLAD!

(Är det bara jag.. eller ser andra också ut som miffon när de skrattar?)

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Jag tycker inte du ser ut som miffo, men JAG gör! :D



God morgon!

Postat av: Egoinas mamma

Sv: Du kan köpa lampa själv. Googla info, det finns visst lampor som egentligen inte lever upp till "dagsljus". Om jag inte kommer ihåg helt fel så köpte jag min på vippon.com, den kostade närmare 2.500:-, så den är dyr, men den varar i ju många år. Ju stärkare lampa, ju kortare tid behöver du sitta framför den.

2009-10-24 @ 12:25:14
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback