Sovit 14h

Okej. Det här är vad som kan hända ifall jag inte får sova ut ordentligt på natten. Jag lägger mig för att ta en kort tupplur, och vaknar nästa dag (14h senare för att vara mer exakt). Känns ju bra...

Idag har jag att göra! Först ska jag kasta mig ut i lite ärenden, framåt lunch kommer mamma och då ska vi åka och kolla på element-hammockar (Charlie försöker ju lägga sig närmre o närmre elementet för varje dag som går. Det är inte ofta hon pikar mig att hon vill ha något så jag smälter ju som smör i solsken förstås).

Sen bär det av hem till dom då vi ska städa undan julen -och jag utgår från att jag än en gång får übersmaskigt krubb som belöning.


För övrigt har jag haft en helt sanslös natt...
Jag drömde att jag födde ett barn. Visste inte ens att jag var gravid men whatever. En liten dotter. Sen drömde jag att jag dejtande en kille och blev jättekär, men han totalignorerade mig så jag gav upp.

Därefter drömde jag att jag börjat mejla med en snubbe ifrån usa (en existerande livs levande kille faktiskt. Han är nog min enda idol atm), och han bjuder över mig. Så jag bokar direkt en biljett och flyger dit (tänk om flygbiljetter till usa kostade knappa tusenlappen i verkligheten också..). Och det är så äckligt romantiskt och underbart att jag inte vill åka hem. Däremot vill jag inte lämna hans lägenhet eftersom folk blev mördade, överkörda eller satta på eld vart vi än gick...

Jag tänker inte berätta HUR jag fick veta detta, då hela det scenariot i drömmen är på tok för pinsamt. Men den här snubben (och hela usas befolkning för övrigt) var utomjordingar. De såg ut som vanliga människor... utom en detalj.

När jag slår igång min mobil för att ringa pappa och meddela att jag tänker stanna ytterligare några dagar i usa upptäcker jag att jag fått mängder med missade samtal och sms från killen som ignorerat mig. Han var skitarg och tyckte att jag sänt honom dubbla signaler genom att först vara romantisk och nu kallhjärtad bitch. När jag väl får tag på pappa så visar det sig att han åkt till usa för att hämta hem mig, och jag fick absolut inte stanna en enda dag till (fick lite maffia-vibbar av hela det där scenariot). Innan vi åker så berättar jag för min usa-kärlek att jag fött en dotter och visar bilder. Han verkade chockad men okej med det.

... Jag önskar mitt liv var lite mer spännande. Jag önskar jag hade pengar att flyga till usa för. Jag önskar att jag hade någon att bli kär i.



Nåja. Just nu får jag nöja mig med att ladda kaffebryggarn och hoppa in i duschen!

Ps. Fick med mig ett stycke köttfärslimpa från mor&far sist jag var där. Pappa tipsade mig om att skiva skivor och ha på macka. JAG ÄTER NÄSTAN BARA KÖTTFÄRSLIMPE-MACKOR NU! åh herregud vad sanslöst god den där svamp-o-bacon späckade köttfärslimpan var! Yumyum.


- - 11:10 - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Det är nog inte hälsosamt att vara såhär narcisstistisk...


But I can't help it! Linda sa nyss att jag ser ut som Mowgli! Tar det som en komplimang :D


Kommentarer
Postat av: Em

Hahahahha! Om DU är narcissistisk med de fotona du lägger ut, vad är inte jag då? Och för att inte tala om Kenza, Kissie och resten av blogg-världen? Personligen har jag alltid gillat att vara en teater-apa och i bloggen får jag utlopp för det. Va inte rädd för att ta plats, det är ju DIN blogg,vem skall annars göra det då?



Jag är avundsjuk på hur du kommer ihåg dina drömmar, helt fantastisk!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback