Den lilla sjöjungfruns bröllop

Tog en liten tupplur efter frukosten och det blev två spännande timmar vill jag lova!

Först och främst, hela drömvärlden utspelade sig i Sims 1 format. oh joy typ. För det andra: jag var på Den Lilla Sjöjungfruns ARRANGERADE bröllop. Jag lekte med Flubber (Blunder hette Flubber i min dröm av nån anledning) i en vattenpöl tills de vuxna kom och skällde ut oss för att ha smutsat ner oss inför cermonin.

Jag gick in i Sims 1 badrummet för att tvätta av mig, och upptäckte att spegeln hade monterats över huvudhöjd, så jag fick klättra på en pall för att hamna i rätt höjd, och väl vid spegeln upptäcker jag att jag har en i högsta grad klämbar cysta i kinden (seriöst, so gross att jag får rysningar nu EFTER drömmandet... riktig youtube style på det där)....
Kommer sen ut ur badrummet där det är världens kaos, bröllopet är avblåst och alla kutar runt i panik.

Och där vaknade jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback