Angermanagement

Alltså.. att för omväxlings skull bli sömnig redan vid tio, gå och lägga sig, somna GOTT... för att sedan bli väckt av ett "KRASH" och få sina två favoritkrukor slagna till skärvor rakt ner i sängen.. för att inte tala om all blomjord överallt... Det är ju bara en sådan tiopoängare när man precis slutat röka.

Hur brukar jag hantera mina herregud-nu-vill-jag-strypa-kattfan-situationer? Jo jag brukar säga FY med min stränga röst, sedan stega ut på balkongen och röka tills jag lugnat ner mig (för haha, jag överreagerar som fan verkligen).

Det är givetvis inte bara när katterna gjort något som jag överreagerar.. jag överreagerar för det mesta. Har jävligt lång stubin, men när den väl brunnit upp då blir det en extrem smäll (Ja som idag. Vaknar och mår illa och får tacka nej till trevlig middagsinbjudan, följt av hunger-illamående som sedan blir efter-maten-illamående, varvat med känna-sig-sjuk-illamående and so on. Känna sig hängig, grinig osv, och när dagen ÄNTLIGEN tog slut och jag somnade så.. ja. Är ju lika lajbans som igår när jag blev väckt 5 på morgonen av en busringning..)


Uh.. Jag undrar om jag har ovanligt mycket otur dessa dagar, eller om nikotinmonstret gör mig extra känslig? Hursom tänker jag ta ut min vrede på tuggummin och städning nu.. För -Somna om? HAHAHAHA.. som om. Bruden med löjliga sömnbesvär här! *vinkelivink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback