Zombieapokalyps + snusfri


Tjolahopp! Nu känns det ganska safe to say att jag slutat snusa IGEN. Har inte skrivit det här eller någon annanstans på internet eftersom det känns som att jag verkligen feting-jinxar mina försök att sluta snusa varenda gång jag gjort det. Men idag är iaf tredje dagen jag är utan snus, så nu känner jag mig in the safe zone typ.


Och så har jag nu drömt helskumt igen, orkar inte gå igenom HELA drömmen men
galpal Linn skulle vara stolt över mig för jag drömde om en zombieapokalyps som utspelade sig här i Jönköping!


Vi gömde oss i ett av husen längs med vätterstranden - som visade sig vara ett övergivet sjukhus (hoho så ORIGINELLT!), min pappa hade blivit som besatt av att studera zombiesarnas beteende och sociala samspel (i drömmen var de som myrstackar. Tusentals drönare och en ledare...) så medan vi satt hopkurade vid ett av fönstrerna och långsamt såg på när staden togs över satt han och babblade om hur fascinerande det var att åskåda denna utveckling hos en tillsynes annars rutten form av liv.. Senare visade det sig att Daniel var Jönköpings zombie-ledare när han väl blev smittad. Fun times!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback