"Kära Dagbok"

Har insett att jag använder min blogg på alla möjliga sätt. Ibland är det väldigt opersonligt och jag vill diskutera (spy ut mina åsikter rättare sagt) tidningsartiklar eller moral & etik... Jag vill bubbla av glädje, pysa av ilska, skryta, vara självgod, samt skriva ner mina tankar kring skriveriet. Detta är för tusan min dagbok... Har inte skrivit i en riktig dagbok på år nu, inte sedan jag började blogga för första gången typ 2005 eller nåt? Fast visst... behöver jag skriva av mig om något alltför personligt eller pinsamt så skriver jag det i ett dokument på datorn istället. Vissa saker kan man helt enkelt inte skriva öppet om.

Sååå. Jag var hos mina bröder i över en vecka, så min dygnsrytm blev sabbad. Lyckades vrida den rätt den här veckan fram tills natten till torsdagen. Så nu är den sabbad igen. Undrar vad för slags dygnsrytm jag är menad att ha egentligen... För min kropp och mitt huvud är totalt oense på den punkten.

Den här helgen skulle jag varit i gasen, men det hela blev avbokat och jag är skitlycklig. Har känt mig mentalt utbränd de senaste 10 dagarna ungefär, så nu är det relax och nöje som gäller för hela slanten (och MYCKET ensamtid!). Ska dock ta ett glas med Janet i helgen, så jag får ge upp min ensamtid för en kväll.


Och tillsist... har en dum natt då jag längtar efter riktigt långt blont hår. Trist att jag aldrig kan nöja mig med det jag har.

Ps. Jag undrar verkligen vilka som läser min blogg. Jag får loggar om hur folk hittar till min blogg, och det är alltifrån direktlänkar, bloglovin' till google sökningar som tar hit folk. Kan ni inte lämna en kommentar så jag får veta?

Kommentarer
Postat av: Em

JAG är här? :D

Långt blont hår? Näää, då får man bara en massa dumma män efter sig och det vill man väl inte ha! ;D

God morgon!

Postat av: Elwiz

Ja, men är rät skönt att bara spy ut sig ibland juh! =)

2009-11-20 @ 10:49:21
URL: http://elwiz.blogg.se/
Postat av: Lindah

Jag läser din blogg! :)

2009-11-20 @ 11:27:39
URL: http://annelindah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback