Barnet i mig (:

Nu har jag beslutat mig för att jag faktiskt ska gå på Janets halloweenfest (var lite tveksam eftersom jag ska åka upp till örebro tidigt morgonen efter..) så idag begav jag mig ut för att fixa en halloweenkostym. Blev inget av det jag tänkt från början, men jag är helnöjd ändå. Dessutom behövde jag bara slänga ut 200 spänn ;) Åååh det ska bli så kul! Jag ÄLSKAR halloween! Enda gången man som vuxen får klä ut sig utan att skämmas haha!

Såhär snygg kommer jag vara på festen

Spågumma? Gangster? Förbannad hemmafru? ...?

Utöver det så bokade jag tid hos tatuerarn idag, så den 17 november ska jag skaffa mig min första tatuering! Känns pirrigt som tusan! Önskar egentligen jag hade kunnat göra den innan jag åker, men men!

Och NU ska jag försöka sätta igång med en bloggdesign jag lovat att hjälpa med... hade totalt glömt bort den...

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Hahaha! Tyvärr så skrämmer du mig inte på bilden! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback