Nytt självförtroende

Det bästa med mina nya vanor är att mitt självförtroende börjar komma tillbaka. Vissa dagar känner jag mig riktigt snygg faktiskt (något jag inte riktigt kunnat känna på flera år). Och på senaste har jag tillochmed övervägt vissa saker jag vill göra som jag inte ens vågat drömma om för ett halvår sen.

Nu ska jag se till att göra saker jag alltid varit för feg för att göra. Har redan fyra punkter avklarade, och jag ska se till att plöja igenom hela listan. Det får ta den tid den tar.


Ps. Började rensa ur garderoberna igår och har fortsatt idag. Är hittils uppe i 5 pappkassar med kläder som ska bort. Känns BRA! Nu får jag bara se till att bli klar inatt också, för imorn kommer mamma å hjälper mig slänga ut allt.


- - 4h senare - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

ÅÅÅH VAD SKÖNT! Nu är jag helt färdig med garderoberna! 9 sprängfyllda stora pappkassar med kläder blev det som ska slängas bort. NAJS NAJS. Helt plötsligt går garderobsdörrarna att stänga ORDENTLIGT? Coolt.

Nu ska jag sova. Ciao Ciao

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Visst känns det skönt? De senaste par åren har jag gjort så med ALLT! Även sysaker, skärp, scarfs har jag gått genom. Mina förråd, alla skåp i alla rum etc är rensade för saker som jag har samlat på mig. Känns som att själen rensas samtidigt! :D

Postat av: F

Du behöver inte känna dig snygg ibland, du är ALLTID snygg!

2009-09-27 @ 22:54:14
URL: http://metrobloggen.se/hjarterkung

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback