NOT OKAY!

nänänänäNÄNÄNÄNÄNÄNÄ?!

Vid två satt jag på balkongen med en kopp kaffe och solbadade nyllet, och nu när jag tittade ut genom fönstret så SNÖAR det?! Och inte lite heller. Nej nej. Snöstorm deluxe. Och med stora jävla blaffiga flingor i typ 4cm i diameter?! NEJNEJNEJ. soooooo NOT okay!

Det var ju sommar vi hade beställt!! JAG VILL RETURNERA FELBESTÄLLNINGEN!



Ps. Jag har kommit på att jag ÄLSKAR fjantiga serier. Serier som verkligen inte är ett dugg realistiska. Kan inte sluta lyssna på låtsamlingen från musikal-avsnittet i Buffy the vampire Slayer-serien.


Jag menar.. hur många serier har med en ascool svängig demon som både steppar, dansar och sjunger? :D Fast Buffys sångröst fick mina öron att blöda lite.. vissa ska inte sjunga så andra kan höra helt enkelt.



Kommentarer
Postat av: Räven

Svar: Buahahaha! Ja! Han lovade att jag får filma när han berättar om mina nattliga äventyr, hahahaha :D

Ja verkligen, du är så välkommen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback