I keep on smilin'

Det här har varit en mycket bra dag. På ett sätt har jag varit tung i huvudet och haft halsont i näsgångarna (haha ja... invecklad historia. Men har man problem med bihålorna så har man). Men å andra sidan har jag nu fått möjlighet till ett nytt språng jag ska ta imorgon bitti.

Köpte hammocken till Charlie och hon totalnobbar den. Den sitter inte helt bra på elementet, kan vara därför. Ska be pappa att ta en titt på den å se ifall han kan fixa så den sitter bättre.

Shoppingturen fortsätter imorgon då det blev lite för sent idag då tiden hos läkaren drog ut mer på tiden än jag hade vetat. Så imorgon blir det A6 och IKEA (urs tvi och spott. IKEA är min absoluta hat-butik of all times). Hoppas att jag kan hitta något fint på albrekts guld också kanske... vore najs med någon liten ring eller så.


Sen blir det utgång både denna helgen och nästa. Känns bra-bra. Skönt att träffa folk och kul att göra något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback