andas.

Ja, nu försöker jag ha rättvänt dygn (har hållit det i i en vecka nu), men jag är såååå sömnig och trött hela hela tiden. Bara de första timmarna på förmiddagarna som är ok. Men vill jag ha en sund livsstil så ingår ju faktiskt en bra dygnsrytm. Dock LÄR (läs: kommer) örebrovistelsen råsabba den...

Känns som att allting är lite kaos just nu. Försöker få ordning på ekonomin, viktiga papper att skicka iväg, viktiga ställen att ringa, hinna göra allt och ställa upp för de jag lovat saker, ovanpå detta försöka hålla fokus på viktiga saker i hemmet, och allting rörs till ännu värre av dumma tankar jag inte bör tänka just nu -men inte kan låta bli :P

AAAAAAAAANDAAAAAAAAAAAS


säger jag till mig själv. Lyckas dock inget vidare. Ska gå och lägga mig nu och hoppas att jag vaknar skit-tidigt och att allting på något magiskt vis löst sig imorgon, eller att jag blivit einstein-smart och hittat en universal lösning för allt ;)


Lite klyshigt,
men jag gillar klyshiga saker alltför ofta ;)

Ps. Mysig dag trots ett kaotiskt sinne. Tog en liten rutt med faster runt rocksjön på morgonkvisten, åkte hem till päronen och umgicks med bröderna, sen åkte vi hem till syster och firade hennes födelsedag med alla barnen. Satt med min lille gudson i knäet ett tag framför tvn medan han drack sin kvälls-välling. Tänk att jag börjat gilla ungar? Jag som stod inte ut med ungar förr... Är väl annorlunda när man blir äldre antar jag :)

Kommentarer
Postat av: F

ANDAS!!!! Ta det bara lugnt och ha positiva tankar, så kommer allt bli mycket bättre!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback