That's life

Har haft en riktig toppenhelg :) Blev dels en liten roadtrip med mina föräldrar, därefter trevligt sällskap, alkoholförtäring, innehållsrika diskussioner, och avslutades med ett snabbesök hos en gammal dam.

Kom dock hem till en lägenhet som känns mer öde än någonsin.. Kanske kan jag liva upp den med kaktusar eller nåt? Måste vara växter som inte faller Charlie i smaken iaf, annars är det bara bortslösade pengar.

Har några småsaker jag går runt och tänker på nu, saker jag vill förändra, saker jag hoppas på.. Ska definitivt låna en bok som tydligen ska få en att sluta röka så fort man läst ut den. Nu har jag hört så många prata om den att jag helt enkelt måste se ifall det funkar. En annan sak är att jag insåg i helgen hur dum jag känner mig som inte är påläst kring så mycket relevant i livet... Men jag vet inte riktigt vart jag ska börja på den punkten. Kanske finns det en bra bok för det också? Sen finns det en hel del annat som fyller mitt huvud...

Nej nu är det nog dags för mig att slagga, imorn är en ny dag och jag har saker att göra, på onsdag eller torsdag åker jag till örebro i en vecka.. av nån anledning känner jag mig inte sugen på det. En del av mig vill stanna hemma och försöka ta itu med en del saker, känns som att jag hela tiden åker hemifrån, som att jag flyr lite ifrån mig själv. Åker jag bort så slipper jag tänka så mycket på mitt eget ungefär? Hm. Nåja, en vecka hit eller dit, mitt eget kommer finnas kvar vare sig jag vill det eller inte. That's life.


Nattens sönderlyssnade låt:


Natasha bedingfield - Soulmate


Gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback