Everybody Got Their Something

Har haft en otroligt bra dag och fått mycket gjort. Gillar dagar då man har som en eld inom sig och bara grejjar å grejjar med saker som behövt göras länge. Så jag är alldeles sprängfylld av positiv energi!

Utöver att jag haft en skön dag så började jag för några dagar sedan att skriva på en helt ny bok. Det är en basstory jag varit sugen på att skriva i flera år, men aldrig haft en tillräckligt bra helhetsstory för att fullfölja. Och guldkanten med att skriva på detta helt nya är att jag plötsligt får nya idéer till min gamla/första bok! Kan det bli bättre? Så nu skriver jag på en hel serie + en fristående bok på samma gång. För att vara en person som är dålig på multitasking tycker jag att jag är ganska fabulous just nu!

Nu ska jag ringa mina bröder å prata örebrovistelse. Ska bli kul att åka upp dit i en vecka (exakt när vet jag inte, men snarast efter den 10e) och chilla. Ska agera lite husa åt dom också, och det gör jag gärna! Som jag alltid tyckt, om någon annan fyller faten så diskar jag gladeligen hela alltet som tack! ;)


Låten som står på repeat just nu är

Nikka Costa - Everybody Got Their Something

My face to the sky
Dreaming about just how high
I could go and I'll know
When I finally get there

Taking of my glasses
Sun pokes through my lashes
And somehow I know
There's a time for every star to shine

Everybody got their something
Everybody got their something
Make you smile like an itty bitty child

Seek and you shall find
Everything in my own sweet time
I'll take my chances
With what I believe is only mine

Kommentarer
Postat av: Äldsta syrran

Hälsar du på oss också? :-D

2010-03-01 @ 23:29:59
Postat av: F

Du är ju så jävla grym o säker!! Lycka till med boken!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback