Home again

HAHA, sinnessjukt! Sååå... vi skulle vara hemma i Jönköping runt 18.00 på lördagkvällen, men var inte framme förrän 19.30 på söndagskvällen? Tids-naiva-trion får man snart börja kalla mina bröder och mig alltså...

Nåja. Är iaf hemma och det känns bra... inte helt bra dock. Är lätt att vara pepp och optimistisk INFÖR nåt, men när man väl är DÄR så känner man sig nästan krossad av tyngden. Men det är just DÄRFÖR jag ska fixa, dona och klara upp saker och ting. Så jag slipper känna mig krossad av det.

Ikväll insåg jag också att jag trissar upp mig över så dumma saker. Saker jag inte bör ägna så mycket energi och känslor på. Saker som inte berör mig helt enkelt. Har aldrig tidigare tänkt på hur dumt, onödigt och livsutsugande det är att gå omkring med så mycket känslor och tankar kring saker jag ändå inte VILL lägga mig i?



Finns två riktigt bra saker i mitt liv just nu. Den ena är upp till mig, den andra råder jag inte över helt och hållet. Och det känns bra. Frustrerande, men bra. Låter kanske inte riktigt klokt..

Nattens sound:

James Blunt - High

Beautiful dawn
Lights up the shore for me
There is nothing else in the world
I'd rather wake up and see
with you

Beautiful dawn
I'm just chasing time again
Thought I would die a lonely man
in the endless night

But now I'm high
Running wild among all the stars above
Sometimes it's hard to believe you remember me

Beautiful dawn (Beautiful dawn)
Melts with the stars again
Do you remember the day when my journey began?
Will you remember the end of time?

Beautiful dawn,(Beautiful dawn)
You're just blowing my mind again.
Thought I was born to endless nights
until you shine

High
Running wild among all the stars above.
Sometimes it's hard to believe you remember me

Will you be my shoulder when I'm grey and older?
Promise me tomorrow starts with you



Kommentarer
Postat av: Äldsta syrran

Wow! vilken underbar bild!!

2010-03-23 @ 09:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback