Telefonsamtal

Telefonsamtal med folk igår

Lillasyster: Simon.. Hur jobbigt skulle det vara att sitta kattvakt två dagar till?
Storebror: ....Debbie... Är inte det här ANDRA GÅNGEN du skippar att ta ditt tåg?
Lillasyster: Eh.. kanske..?
Storebror: MEN DEBBIE!!!
Lillasyster: Daniel tänkte liksom boka en biljett på hans torsdagståg..
Storebror: Ni kommer totalhaverera er ekonomi!! Du får säga åt Daniel att han
får flytta ner till dig och pendla till skolan helt enkelt.
Lillasyster: Säg det till Daniel du! Här kommer Daniel!
Daniel: *lyssnar i luren* HAHAHA


Debinem: Tjenare bruden! Hur är läget?
Linnsiewinnsie: Tja tja bara bra..
Debinem: Du jag kommer visst inte förbi hos dig ikväll, jag blev typ fast här
igen, så jag och Daniel kommer ner tillsammans på torsdag istället...
Linnsiewinnsie: ååååh YOU SUCK!
Debinem: haha jag veeet.. I suck bad
Daniel: HEEEJJ LINN!!!!! *vrålar över Debinems axel*


Mamma: Är du hemma nu?
Dotter: Nää.. det blev liksom inte så. Kommer hem på torsdag istället..
Mamma: MEN DEBORAH! Såhär kan du ju inte hålla på!
Dotter: *mummel mummel*
Daniel: Hälsa!



En sak är säker. Jag SKULLE kunna ta detta som kritik och att folk tycker jag är knasig och dum. Men jag väljer att tolka detta som att jag är ofantligt saknad och har många kramar att ta igen när jag återvänder till Jönköping :) Det känns ju trevligare att se på saken på det viset right?

Kommentarer
Postat av: Beztiz

HAHAHA positive thinking!!! Jag tror det är lika delar KOM HEM VI VILL KRAMA DIG som Men deebbbiiiieeee... :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback