Home alone

Happ. Idag var det flyttstädning av bostadsrätten som stod på schemat. Inte helt lajbans då jag mycket hellre velat åka hem till Peter tillsammans med Daniel och Björn... men ibland måste man sätta nytta före nöje antar jag. Får dessutom sysselsätta mig på samma "roliga" sätt imorn då vi inte blev klara idag :C

Hursomhelst. Kom hem till en tom lägenhet då förstås eftersom Daniel är iväg på kalas. Det är konstigt och tomt. Vilket Eddie också tycker tydligen. Följande utspelade sig vid dörren när han hörde någon i trapphuset


Haha. Sötkisse. Han såg att jag tittade genom hålet i dörren så han ville väl göra detsamma. Han stod och hoppade sådär säkert tio gånger innan han lade av. Vaddå favorisera Daniel framför mig? Tsss...



Suck. Jag är SÅ uttråkad. Vill ha sambon här... men jag får nog nöja mig med att skriva lite eller läsa en bok. Kanske lägger jag mig tidigt.. ska ju upp vid åtta imorgon.. URK..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback