WAR!

Da-da dum dum-didum dum-didum...
DA-DA DUM DUM-DIDUM DUM-DIDUM!!! <-- Darth Vader entré theme soundtrack


Daniel har sen en tid tillbaka roat sig med att spraya vatten på mig med vår spraya-på-olydiga-kissar-flaska i tid och otid. Fråga mig inte varför, det här är snubben som kittlas, brottas och är fast besluten att busa dygnet runt med allt och alla, främst mig.

Idag såg jag min chans, grabbade flaskan och sprayade skiten ur honom. MOHAHA.

Vad jag inte räknade med...
..var hämndaktionen.

+ översvämmat kök som nu behöver moppas. Jag är sugen på att ta hans favoritmössa och moppa med, men jag är rädd för nästkommande hämndaktion om jag gör det. Han är nämligen kreativ min Daniel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback