awesome pancakes

Ujujuj UJ vilken natt det blev igår! Totalt jävla epic alltså. Förutom att ha skitkul med Linn och Anna här hemma så fick sig den dåliga självkänslan en riktig hård spark i röven och självförtroendet flög i topp innan natten var över! Det dansades tills svetten nästan fick sminket att rinna bort och benen att dö, och sen avslutades dessa eskapader med att Linn snodde min mobil och skickade snuskiga, opassande sms ... hoho. Jag skrattade så jag nästan grät.


Jag älskar det här. Jag älskar att jag hittat tillbaka till den här galna, bekymmerslösa "allt löser sig"-sidan av mig själv. Att jag LEVER och typ.. bara är ung, dum och gör precis vad som helst. Bye bye spärrar och gamla tråkiga torrbolls-Debbie!



För övrigt hade jag nästan glömt precis HUR kul jag verkligen har med bestis och hur hon förgyller mina dagar! If she'd been a dude I'd totally marry her... Men eftersom hon inte är en snopp-bärare låter jag det stanna vid sistah from anotha mistah-stadiet hoho ♥


Och nu i veckan kommer ännu fler saker att se fram emot! Awesome pancakes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback