Nålstuckna i juletider

Ja alltså, har man ingen julkänsla i sig då är det hem till föräldrarna Stenberg man ska åka! Vilket vi gjorde det första vi gjorde när vi väl kommit hem till Jönköping. Väl där så göddes vi med kaffe, julgodis, pizza, mer kaffe, julskinkemacka osv. Omnomnom. Linn har ju adopterats in i familjen nu och gör ett fint tillskott med sina norrlandsskämt samt lär sina storebröder hur man ska äta julskinka med äppelmos. Samtalsämnena var opassande, icke-pk och tja.. i det stora hela snuskiga till tusen. Trevligt!

Nu är vi iaf äntligen hemma efter en mycket fartfylld vistelse i herr Floggers studio där jag fick bägge kinderna punkterade och Linn tog hem Badass of the year-priset genom att genomleva en 4mm tjock kanyl rakt igenom underläppen. BOOYAH! Hon passade även på att gadda sina handleder - hardcore som hon numera är. Själv får jag vänta med min stora badass-prövning till februari, men med lite tur blir det inte bara en utan två roliga saker jag får genomföra då! :)



Das kindpiercings. En punkt på listan avklarad.
Två till kommer förhoppningsvis också bli avklarade i februari.
Längtar dock något fruktansvärt mycket efter att få byta ut läkstavarna.
LÄK KINDJÄVLAR! LÄK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback