Scratch my back

Igår hjälpte galpal mig att bleka håret, jag tackade henne snällt genom att slicka bak håret medan jag väste "Fiiiiilthy mudbloods..." :D Oh I so wanna be a Malfoy! Sen blekte vi toppen på en av hennes dreads också, så nu är hon Debinem-inpregnerad.

Idag har det städats och tvättats för fulla muggar, sitter just i detta nu med ett stort glas vatten och en banan och njuter av att få pusta ut lite. Senare när Linn kommer så ska tänder blekas medan vi glor på Harry Potter då hon syndigt nog inte sett de sista tre filmerna!


On another note så är jag helt lycklig över den kommande inkrubbingen, när den nu blir av. Ända sedan jag var tonåring å fick syn på Angelina Jolies ryggtatuering i text som påminner om klösmärken så har jag velat ha något liknande, men text kändes waaaay to copycat för min smak, och vad fanns kvar för alternativ förutom svarta tjocka klösmärken, eller cartoon-aktiga med svarta konturer och röd ifyllnad? :(


Det blev inte rätt hur jag än tänkte, sen när Flogger klämde ur sig att han vill börja med inkrubbing och att det ser ut som röda ärr efteråt så fick jag en riktigt fet "AHA!"-feeling i kroppen. "Så det är SÅ jag kan få till de där förbaskade klösmärkena på rätt sätt!!" liksom. Well it will be fun :) Fast det verkar inte bli av den här gången, den här gången ska jag piercas istället! YEHA! Är förbaskat kul det med :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback