Eddikins knipsdag

Vaknade löjligt sent idag... tji får man för att man sitter uppe hela nätterna och glor på Fringe. Men med lite gröt i magen och koffein i ådrorna bör jag vara fit for fight om inte alltför länge. Köket ser ut som ett bombnedslag, och Björn ville baka muffins idag så jag och sambo ska nog se till att röra upp.

Imorgon är en stor dag för lilla Eddikins, då ska matte knipsa och sno hans mandom. Moha. Han har varit vresig mot mig hela veckan, Daniel säger "ja men han FÅR vara sur på dig med tanke på vad du tänker göra med honom!" haha :C

Stackars lajten. Minns hur Charlie var efteråt... inga trevliga minnen. Men det är ju inte ett lika stort ingrepp för kattkillar, så han borde återhämta sig snabbare.

Min lilla bebis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback