Brownies och piroger

Jag vet att jag egentligen inte BORDE typ uteslutande baka en massa sockerbomb-saker... men nu kunde jag inte låta bli...

Efter att ha mosat strösocker i mortel för att få fram florsocker...
Malt jordnötter i fem miljoner år för att tillverka eget jordnötssmör...
och sen blandat två separata och otroligt sega, svårhanterliga smetar...

STÅR ÄNTLIGEN MINA FÖRBASKADE PEANUT BUTTER BROWNIES I UGNEN!!!

Yehaa! Hoppas dom blir goa nu bara...

Björn är mer vettig och gör piroger inför morgondagens eskapader. Då ska nämligen jag, Daniel, Björn, Peter och Annika bege oss till Göteborg för att gå på universeum, Liseberg och avsluta kvällen med Steven Lynchs konsert :)

Idag har jag iof varit vettig med andra saker. Jag har städat hela lägenheten från topp till tå så att allting nu är skinande rent! Hihihi. Dock har jag ryggont, lyckades också sträcka nånting. Först trodde jag att det var rumpan som jag lyckats sträcka, men nu göre ont i ryggen.

Så jag och daniel lunkar runt som en gammal kärring och gubbe här hemma nu. Sexy as hell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback