Harry Potter frälst

Kanske är det töntigt av mig, men jag älskar att dela böcker med andra. Att kunna prata om de mest komiska bitarna, kunna kritisera filmatiseringarna som görs, och ja... Dela spänningen och njutningen av en bok över huvudtaget.

Har försökt få Daniel att ge Harry Potter en chans ända sedan vi träffades, men han har vägrat fram tills vi började promenera och han behövde en talbok att lyssna på. DÅ gick han med på att ge första boken en chans. Tidigare idag försvann Daniel in i badrummet för att ta ett bad, han tog med sig MP3n och var borta i över en timme. När han väl kom ut så petade han på mig och sa: "Den tog slut! ...MER?"
Så jag fick ladda hans MP3 med bok nummer två.

Och nu för en halvtimme sen kom han och lade Eddie i mitt knä..

Jag: Älskling, han kommer inte stanna här...
Daniel: Sssch! Dom har landat bilen nu!

Varpå jag inser att han fortfarande har hörlurar i öronen... haha.


Jag fick min vilja igenom!!! He's hooked.

Imorgon är det städdag, och på eftermiddagen blir det ullared med Annika och Peter för vår del.






Ps. Är dödligt sugen på Mac n' Cheese som står i skafferiet... dessvärre har vi inget smör så jag kan inte laga till det. BUHUHUHUHU....






Kommentarer
Postat av: Fröken Räv

Vill också ha harry potter på talbok!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback