Jag är inte bortskämd

Först hatade jag mina hörlurar för att de var för stora och svåra att få in i öronen, sen lyckades jag sätta mig på den ena under en av mina och Daniels brottningsmacther, och tillslut klämde jag den sista fungerande luren i mammas bildörr. Totally smashed.

Daniel sa att vi skulle köpa nya åt mig, varpå jag svarade att han skulle avvakta lite med det inköpet och låta mig visa papsen hörlurarna först.

Mina jättefungerande hörlurar i perfekt storlek (ehem...)



Pappas reaktion när jag hade visat dom:


"Så har du några att slita på" sa papsen.

Så nu har jag fyra nya fina hörlurar :] YAY! Jag är inte alls bortskämd. Inte ett dugg. Jag fick inte heller en halv säck potatis och fem miljoner gula lökar, några kött bitar och en korv när jag var där idag. Inte alls. *drool*
Det var för övrigt en bra dag nu på mors dag. Det bjöds på god marinerad och grillad kyckling, friterade galler-pommes med sås och melonsallad och sen någon slags äppelmos-sockerkakstårta till kaffet. Omnomnom.


Ps. Mamma och pappa envisas strängt med att jag är brunett och att mitt färgade hår har samma "mörkhet" som min utväxt. Att enda skillnaden är att det färgade glänser i rött och utväxten glänser i guld.

Jag har en annan åsikt: dom behöver starkare glasögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback