Dag 2

Ytterligare en dag till ända nudå. Tanken var att hämta en ny tv-möbel idag, men pga lite strul så kommer den inte hem hit förrän på måndag. Snyft. Men dagen blev himlans trevlig ändå! Pappa gav mig lite fönsterputs och andra städprylar jag behövde, syster och svåger svängde förbi med lite julgardiner åt mig, nästan samtidigt dök Sofie upp och var en högst tålmodig tedrickande gäst medan jag for runt och putsade kladdiga saker med bensin. Linn spelade mängder med dansvänlig musik och så pratade vi mycket om mat och kultur... och absolut inte om något oanständigt alls. Bara rumsrena saker. Promise.

Idag har jag hunnit klart med hallen och badrummet. Feels awesome. Så imorgon är det "bara" sovrummet och vardagsrummet kvar. Inte de största och stökigaste rummen alls. Nejdå. Därefter får jag ta itu med balkongerna som känns äckligt white-trash-aktiga just nu...


Men jag får se vad som hinns imorn. För högsta prio är att bege sig iväg till A6 med Linn för att kika på kläder inför lördag, handla mat och sen laga lasagne. Riktigt lång och mysig galpal dag med andra ord :)



Ps. Hittade en annons nyss och (håller alla tummar och tår tills de vitnar) hoppas att det där finns kvar imorgon och kan hämtas upp snarast! Isåfall är min lycka komplett! Hoppas hoppas hoppas....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback