Dag 3 och 4

Wohooo! Igår så blev det REJÄL storstädning och ommöblering här hemma. Lägenheten ser helt annorlunda ut AND I LOVE IT! Utöver det så gick jag på A6 med bestis Linn en sväng och så lagade jag lasagne på kvällen som fick fem stjärnor av fem av juryn (Simon och Linn) :D

Idag ska jag försöka hinna klart med sovrummet, balkongerna och balkong-förråden. Kanske hinner jag inte allt, men jag hoppas! Det här känns för övrigt underbart. Det är skrämmande hur jävla lycklig jag blir av att städa, rensa, slänga etc just nu. Insane.


Får inte glömma att putsa fönstrena bara.. det är breda "band" av nosavtryck på vartenda fönster i hela lägenheten.... Buskissar.



Imorn hoppas jag allt är klart, för då ska det bli bio och på lördag blir det partaaay! Oh life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback