That's life

Livet flyter på. Det känns som att allting bara går helt rätt även om flertalet eskapader slår snett och jag får känslan av att ha stoppat foten i munnen. Men det är lugnt! That's LIFE ;)

Har inte hunnit längre med lägenheter eftersom grejer kommit emellan. Men idag är det en bra dag ändå, för jag och bestis Linn ska ha lite mini-hemmaspa, sen utföra ett ärende jag velat göra hela veckan, och därefter blir det paaaartaaay!

I love my life :)


Ps. Jag och bror stack iväg på Breaking Dawn bion igår och faaaaaaaaaaaaaaaaan vad kul det var! Dels så hade hollywood för en gångs skull följt en boks handling tillräckligt hyfsat för att jag inte skulle bli tvärsur och hata hela filmen, men också för att Simon satt och suckade högt och längtansfullt varje gång den glittrande McDreamy Vampyren Eddikins dök upp i bild, samt sa högt "NO! NO! HE'S MINE!!!" vid bröllopsscenen och tja.. rent allmänt hävde ur sig dundersarkastiska kommentarer vid varje givet tillfälle så jag satt och halvgarvade halva filmen ;) Min bror är awesome.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback