Kass chef

Det är inte alltid sådär skitbra att "vara sin egen chef" i vardagen. När jag vaknade imorse visste jag att jag KUNDE stänga av alarmet och somna om, trots att jag BORDE kliva upp. Jag visste att jag KUNDE pressa ihop dagens göromål med fredagens och få en enda hektisk dag istället för två lugna. Men tillslut hade min ångestskrikochpanik-hjärna blivit så klarvaken av tanken på en förstörd fredag att jag klev upp och nu sitter här med det svarta guldet för å piggna till.


Jag är min egen chef, och min chef är antingen lat, omotiverad eller stressad och panikig till tusen.


På lördag blir det tydligen fest med Linn och Tibby :) och halloween närmar sig med stormsteg. Undrar bara exakt NÄR halloween faktiskt är i år? Den 28:e? Den 29:e? Time will tell...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback