Den här veckan

Whats new?

Tisdag - Torsdag
Åkte upp till örebro för att agera handräckning åt äldsta syster. Blev MYCKET kaffedrickande, bus med systersonen Albin, gott käk och "sena" filmkvällar.

Fredag
Hemfärd till Jönköping och till mina efterlängtade lurvbollar och sambo ♥ fick även en fin virkad handväska av syster som jag inveg under hemresan!

Lördag
Firade 1 år med Daniel genom att titta på våra favoritserier, äta frukost, sen lunch, se på film och sedan bege oss iväg på bio för att se The Three Musketeers som jag tyckte var bra och som Daniel tyckte var larvig. Därefter råkade vi på lite vänner så vi avslutade kvällen med att sätta oss på en mysig pub och dricka öl.

Idag
Tänker jag agera pösmunk :)


On another note
Känner mig ganska labil atm. Min bästa gissning är att mina dam-hormoner dansar tango på mina nerver och har paintball-krig i min hjärna. Märker att jag påpekar detta allt oftare och att det inte verkar bli någon förbättring (vilket det egentligen visst blir, bara det att det blir sämre sen igen)... Jag vet inte vad jag ska göra åt det - om jag KAN göra något åt det. Men efter regn kommer solsken - right?


Kommentarer
Postat av: Linn

KOMMA DRICKA KAFFE????????


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback