Memorable times

På ett sätt händer asmycket. På ett sätt händer verkligen inget. Är ganska svårt att förklara, sen är det verkligen inget jag kan skriva om här ändå. Men man kan väl säga att jag både svävar på moln av lycka och bryts itu inombords av oro. Det är en underlig känsla av både vara på botten och toppen på samma gång.

Men när det är som tuffast bänkar jag mig bara under Fan of Fame och kurerar mig med giftpinnar en stund.



Utöver det så tja. Jag har nog ändå mest bra dagar. Mycket skratt, många leenden, mycket folk. Livet flyter på och dom bra stunderna som är nu är SÅ bra att jag aldrig vill glömma dom. Och då är det verkligen bra!

Nu inatt t.ex. så har jag inte kunnat sova. Men jag är skitglad ändå. Det har varit en så jävla bra natt ändå.

Jag vill aldrig att det här leendet ska försvinna...



Men nu ska jag dra. Dags att fixa frukost :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback