Everythings just fiiiine...

Ibland är det enklare att bara ta på sig den där eländiga masken. Det är dessutom extra enkelt när folk inte vill se vad som egentligen gömmer sig bakom den. Så jag ler och så säger vi att allt är bara bra.


Förra veckan är bara ett sudd. Jag minns inte mycket, och vill det inte heller.


Den här veckan är det lite ös i däremot. I måndags städade jag och åkte till Freaks n' Dolls för att tjöta lite med bästaste Flogger medan han är i stan. Det var trevligt! Umgicks även med Anna och Paul och blev bjuden på godis :3 Fick ett trevligt samtal av finaste Storstadskompisen också som livade upp mitt humör en aning.

Igår (tisdags) åkte jag hem till päronen för att städa, men istället fick jag ta itu med viktigt pappersarbete jag skjutit upp. Men nu jävlar ska jag försöka kräva lite ersättning för min mat som blev förstörd i februari (GIMME YOU BASTARDS!). Pierre svängde förbi och sällskapade med mig en stund därute också, och kvällen avslutades med att storhandla med papsen på city gross. Ojoj vad mycket najs jag hittade! Ett efterlängtat svart duschdraperi bland annat!

Och idag vaknade jag utvilad för första gången sen.. eh, en vecka tillbaka typ, all thanks to mina underbara sömntabletter som jag hämtade ut igår. Och så började jag dagen med att shoppa! Hade världens sattur gång på gång. Först hittade jag ett par svarta jeans nedsatta från 400kr till 50kr och sen ett par skor nedsatta från 300kr till 75kr, och efter att ha släpat mig till myrorna lyckades jag hitta en skitfin ny handväska för 30kr. För ovanlighetens skull har jag ingen efter-shopping-ångest haha.

Mötte upp Pierre och Batte därefter för att handla ytterligare grejer och käk. Batte följde med mig hem och chillade och en stund senare kom Pierre efter, och nu sitter vi alla här hemma och är osociala vid varsin dator.


Det har varit en RIKTIGT bra dag. Första riktigt bra dagen på ehh. ja.
Och jag har tankar. Funderingar. Tankar som tog form för ett ganska bra tag sen men som liksom lades åt sidan och nu så liksom.. har de dykt upp igen ;3 Allt att vinna, inget att förlora? Kanske efter det mottot man borde leva.. Sneeaaaky...


- 22:54 - -
Nu har jag beställt lite piercingsmycken också. Längtarlängtarlängtar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback