Gala som en tupp blev det visst..

HAHAHA ja såhär kan det gå om man låter Pierre leka fritt med hårspray xD
Helt jävla asnajs. Kommer ju aldrig mer vilja ha en vanlig tråkig frisyr...
Fast ställa kam själv lär ju inte gå att göra varje dag heller? Hmmm....

I varje fall fortsatte helgen vara asbra. Inleddes med äggröra och bacon frukost igår, fortgick i fika på ikea med Vikingen, Strutsen, Twinbrain och Amerikanaren. Senare köpte jag en expressen för att se hur ful jag var på sidan 27 "Jag skjuter upp matlagningen för att slösurfa" eller nåt sånt där smart hade jag tydligen klämt ur mig HAHA. Oh well. Kvällen spenderade jag hemma i mina föräldrars hus med Vikingen och Struts där vi hade det astrevligt hela kvällen, groggade och lekte "Jag har aldrig". Twinbrain joinade oss under de senare timmarna.

Även den här dagen inleddes med hotellfrukost á la Debbie. Och nu sitter vi och slösurfar (OH NO TEH HORROR! What about the cooking?! D;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback