Home again

Sitter hemma i min egen lägenhet igen. Finaste Pierre och Teddii hjälpte mig få hem nästan alla mina saker och nu firar vi genom att laga kyckling i ugn med pommes och bearnaisesås (inte ett dugg konstigt att laga mat halv ett på natten!! Höhö) och atm sitter pojkarna och mini-lajvar (???) medan jag typ, bara njuter av att vara hemma igen.

Provet i fredags gick bra tror jag, alla mina svar tog totalt upp 16st A4 papper så.. tja. Jag hoppas. Därefter träffade jag bestis och Pierre för att luncha på ikea, och sen begav vi oss ut i en himlans massa ärenden (däribland inhandlades grejer för att börja tillverka egna ciggaretter - mer ekonomiskt helt enkelt...). Sen hämtade vi upp Teddii, bestis klippte mig med rakblad (coolaste ever) och jag blev sååå snygg i håret! Passade även på att bleka skiten ur det så att jag blev ett riktigt ljushuvud.


Idag har jag ägnat nästan hela dagen åt att packa, småstäda, panikhandla två gånger och göra ciggaretter. Fyfan vilket helvete det är. Har träningsvärk i hela högeraxeln och armen.. Längtar verkligen tills jag fått in rätt snits på det där så det går lättare, snabbare och ciggen blir bättre.

Och nu.... nu saknar jag mina kissar (lär få hem dom efter helgen iof). Och så längtar tills måndag då jag ska gadda mig. Är typ både livrädd och skitpepp på samma gång. Haha. Men jag har velat ha den så länge att nu är det banne mig dags!


Är så glad att killarna är här så att jag slipper vara ensam i lägenheten förövrigt. Även om jag verkligen måste lära mig att leva ensam for real så är det skönt att iaf ha sällskap natt #1 liksom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback