Le Poo

Med all rim och reson borde jag vara saligt harmonisk och lycklig med tanke på vädret och hur det brukar påverka mitt sinnestillstånd (såndär mysig vårsol, mild och varm, blandat med mjuk nedsinglande snöfall) men jag känner mig snarare bitter och arg idag. Suck.

Everythings fucked up och jag orkar inte riktigt så jag har bestämt mig för att försöka ta lite "semester" över helgen -inget partajande, inget umgänge med folk in need of deep talks osv. Måste hem till syster på lördag och hämta kläderna jag fick av henne i b-day present, och antingen samma dag eller söndag åka hem till Teddy och plugga som en liten gnu för jag har shitloads att göra tills söndag då det ska vara inlämnat. Känns INTE helt kul att jag började plugga i samband med att livet skulle implodera av en massa drama + att jag blev tvungen att flytta runt mig själv och katterna mellan bror, föräldrarna och bestis. Skrik och panik på hela situationen liksom, jag är ganska imponerad över att jag inte försökt dränka mig i päronens jacuzzi än typ.


Oh well. Idag ska jag typ. Göra massor. Shitloads. Hjälpa Pierre handla, hjälpa bestis med sängen och annat, packa ihop grejer, tvätta, planera.. Ja shit. Nånstans mitt i detta ska jag försöka bara VARA. I need it so badly men det lär nog inte finnas tid för det inser jag ju egentligen. Bajs. Le Poo. n' stuff just like that.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback