Basilisktanden

Nu sitter jag här med scarf om halsen och the magkatarr of d00m trots proviva och filmjölk. Livet är inte snällt. Ska bege mig hem till föräldrarna för idag ska det städas och julen ska röjas undan! Jag och Linn får även en gäst som ska stanna hela helgen, spännande spännande. Alltid kul med nya vänner :)

För övrigt suger jag och Linn på det här med regler, nyårslöften och allt. Oh yes. Hennes kommentar igår var helt klockren och det finns nog inget bättre sätt att säga det på än hon sa det:

"Det är som att 2012-listan är Voldemorts dagbok och vi är basilisktanden... jag ser liksom hur den skriker och blöder!"



Nej nu måste jag nog börja röra mig mot bussen!
Längtar tills imorgon! Längtar längtar längtar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback